Doe deze oefening als het kan meerdere keren per dag, met name aan de kant met de zere bil of heup.

Voor deze oefeing is een foam roll benodigd welke te koop is in de praktijk.

Leg de foam roll op de vloer, ga schuin op de foam roll zitten terwijl je op je handen steunt en rol heen en weer, de hoeveelheid kracht die je gebruikt op de foam roll is afhankelijk van hoe hard je op je handen leunt. Probeer echt het gevoelige punt goed onder druk te zetten tijdens deze oefening. Doe dit een 2-3 minuten achtereen. Wanneer de groene foam roll te hoog is, kan je de zwarte centrale rol gebruiken.

Doe deze oefening als het kan meerdere keren per dag aan de pijnlijke kant van de bil/heup.

Voor deze oefeing is een foam roll benodigd welke te koop is in de praktijk.

Leg de foam roll op de vloer, ga schuin op de foam roll zitten terwijl je op je handen steunt, leg nu het been aan de kant waarmee je op de foam roll leunt over de andere knie en rol heen en weer, dit geeft een gecombineerde stretch en massage. Probeer echt het gevoelige punt goed onder druk te zetten tijdens deze oefening. De hoeveelheid kracht die je gebruikt op de foam roll is afhankelijk van hoe hard je op je handen leunt. Doe dit een 2-3 minuten achtereen. Wanneer de groene foam roll te hoog is, kan je de zwarte centrale rol gebruiken.